23.07.2014 08:45:15
    Ana Sayfam Yap   |   Favorilerime Ekle   |   Künye   |   Reklam   |   İletişim
ARA
Ana Sayfa  |   Güncel  |   Siyaset  |   Ekonomi  |   Spor  |   Kültür-Sanat  |   Sağlık  |   Eğitim  |   Magazin  |   Medya  |   Dünya  |   Fotoğraf  |   İhale İlanları
SON DAKİKA :
22.07.2014 23:07:15   BBP'de İhsanoğlu çatlağı  |   22.07.2014 23:03:11   Suveren'deki yangın söndürüldü  |   22.07.2014 22:55:42   İsrail'e ortak tepki!  |   22.07.2014 22:51:11   Öğretim üyelerinden boykot çağrısı!  |   22.07.2014 22:44:12   Lice'de tanker faciası: 2 ölü, 66 yaralı!  |   22.07.2014 22:37:38   Belediye 15 milyon borçlandı  |   22.07.2014 13:09:53   Sıcaklık yeniden artacak  |   22.07.2014 12:56:31   Almanya'daki Bingöllüler iftarda buluştu  |   22.07.2014 12:47:59   Örtülü mezrası elektrik ve su istiyor  |   22.07.2014 12:38:10   'Özel İdare ayrımcılık yapıyor'  |  
İLÇELERDEN :   |   Merkez  |   Adaklı  |   Genç  |   Karlıova  |   Kiğı  |   Solhan  |   Yayladere  |   Yedisu
 
Elazığ, Bölge Hastanesi'ne kavuşuyor

Elazığ, Bölge Hastanesi'ne kavuşuyor

Bakan Yılmaz, Elazığ Milletvekili Alpay'ı arayıp "gözünüz aydın" olsun dedi ve Başbakan'a imzaya gönderildiğini söyledi.

AK Parti Elazığ Milletvekili Şuay Alpay, Doğukent'e yapılacak Bölge Hastanesi'nin önünde herhangi bir yasal engelin kalmadığını belirtti.
Milletvekili Şuay Alpay, Elazığ Belediye Başkanı Süleyman Selmanoğlu ile bir araya gelerek, Bölge Hastanesi hakkında bilgi verdi. Belediye başkan yardımcıları, meclis üyeleri ile AK Parti İl Başkanı Mahir Sönmez'in bulunduğu toplantıda, Milletvekili Alpay, hükümetin Elazığ'daki çalışmaları hakkında değerlendirmelerde bulundu. Doğukent'e yapılacak Bölge Hastanesi'nin önünde yasal engelin kalmadığını ve müjdeli haberi Başbakan'ın, "Millete Hizmet Yolunda" programında verdiğini ifade eden Milletvekili Alpay, sürecin hayırlı bir şekilde tamamlanmasının mutluluğunu yaşadıklarını belirtti.
MÜJDEYİ BAKAN YILMAZ VERDİ
Milletvekili Alpay, şöyle dedi: "Elazığ Bölge Hastanesi ve Ankara'ya yapılması düşünülen iki ayrı hastane ile ilgili olarak, Danıştay yürütmeyi durdurma kararı vermişti. Sağlık Bakanımızla bu konuyla ilgili olarak çok görüşmelerde bulunmuştuk. Bu sıkıntıyı bertaraf etmek için bir kanun tasarısı çıkardık. Ankara'daki hastanelerle ilgili olarak sözleşmenin imzalandığını öğrenince, Kalkınma Bakanımız Cevdet Yılmaz beni aradı ve "gözünüz aydın" olsun dedi ve Başbakan'a imzaya gönderildiğini söyledi. Böylece uzun süreden beri yapımı önünde yasal engel bulunan Elazığ Bölge Hastanesi Plan ve Bütçe Komisyonu ve üst komisyonundan geçerek, önemli bir aşama kaydedildi. Bu süreci, diğer milletvekili arkadaşlarımızla birlikte yürüterek mutlu sona ulaştık."


06 Şubat 2013 Çarşamba 11:27,

Okunma Sayısı: 1582

+ Yorum yazmak için tıklayın



Bu habere yapılan yorumlar

lütfi bezirci / bursa
19 Nisan 2013 Cuma - 15:16

çok ğüzel bölgeye bölgeye hizmet emeği geçenlere teşekkürler
muhammet namlı / malatya
12 Şubat 2013 Salı - 08:36

bu kadar yatırıma rağmen henüz daha bu bakanı suçlamak niye tabi artık malatyaya geleceksiniz veya d.bakıra gideceksiniz artık elazığlılarda malatyaya geliyor çünkü
Özgür Vatandaş / Bingöl
12 Şubat 2013 Salı - 08:36

KAKINMA BAKANI SN.CEVDET YILMAZ BEYİN DİKKATİNE:

Kalkınma Bakaımız Sn.Cevdet Yılmaz Beyefendi; 'Solhan'a Gençlik Merkezi ve 500 kişilik Spor Salonu yapılacak' demiş.
Ancak Sn.Kalkınma Bakanımız şunu iyi bilsinki o bahsettiği Gençlik Merkezi ve Spor Salonları Bingöl haricindeki illerine bağlı ilçelerde; 20,30,40,50,60... sene önceden var olan şeylerdir. Dolayısıyla ülkemizde en son yapılan bu tür şeler ilimiz ve bağlı işçelerde yapılıyor ve sn. Bakanımız da bu durumu bir başarı görüp, müjde olarak veriyor.

Sayın Bakanım; Cumhuriyet tarihinde ilk kez Bingöl halkı, sizinle bir Bakan gördü ve zatı alinizden çoook şey bekliyonduk ve en önemli beklentilerimiz şu idi:
1-)En öncelikli olarak bugüne kadar hastalarımız sağlıklı tedavi olmaları için zorunlu olarak çevre illere gitmeye mahkum iken maddi ve manevi olarak çektikleri birbir zahmet ve sıkıntıdan kurtulmak için ilimize cevap verebilecek tam donanımlı bir KENT HASTANESİ YAPILMASIYDI. Ancak siz oylarıyla vekil ve dolayısıyla bakan olduğunuz Bingöl halkına bu hastaneyi bile çok gördüğünüzde, Bingöl iline tam donanımlı Kent Hastanesi yerine hastalarımızı Elazığa götürme bağımlılığı devam etsin diye Bölge Eğitim ve Araştırma adı altında Elazığ'a tam donanımlı İkinci bir Eğitim ve Araştırma hastanesi yaptırmayı uygun gördünüz ve bunuda kendinize iftihar kaynağı kabul ederek Elazığ Milletvekiline telefon ederek müjdeyi vermişsiniz. (Daha öncede Bölge Güğüs Hastanemizi de Muş'a verdiniz) Siz nasıl bir Bingöllüsünüz ki kendi ilinizi hep arka plana itiyorsunuz. Bu durumu anlamaktan zorluk çekiyoruz çünkü şu an zaten Elazığ'da mevcut bulunan Eğitim ve Araştırma hastanesi yanında Fırat Üniversitesi Tıp Fakultesi Eğitim ve Araştırma Hasatanesi, Harput Devlet Hastanesi, Kadın Doğum ve Çocuk Hastanesi, Tam Donanımlı Diş Hastanesi, Asker Hastanesi, Medikal Park Hastanesi yanısıra çok sayıda özel hastanelere sahip olan Elazığ iline İkinci bir Eğitim ve Araştırma (Bölge) Hastanesi yaptırıyorsunuz da Bingöllü hastalar kendi ilinde tedavi olmaları için Bingöl İlinde Tam Donanımlı bir Kent Hastanesi yaptırmayı bile çok gürüyorsunuz. (Sana verdiğimiz oyların hakkı öbür aleme kalsın)

2-) İktidarınızın 11'ci yılındasınız ve defalarca 2012'nin 11'ci ayda açılışı yapacağız diyerek söz verdiğiniz havaalanımızı hala açamadınız!

3-) Çevre illerimiz çoktan Doğalgaza kavuştukları halde; İlimiz Bingöl için hala bir proje bile hazırlamamışsınız... Vs.vs.vs...
Sn.Bakan (Elazığ Bakanı) Yukarıda bahsettiğimiz öncelikli sorunlarımız dururken siz kalkmış bize Gençlik Merkezi ile Spor Salonu müjdesini veriyorsun!

Ben geçen hafta içerisinde 2 (İki) kez hastamı Elazığa götürdüm ve önümüsdeki ay tekrar götürmem gerekiyor. Dolayısıyla ben ve benim gibi binlerce Bingöl halkın hastaları ilimizde ileri tetkik ve tedavi imkanı ve hastanesi olmadığından hastalarımızı il dışına görürmek zorunda kalmışken; Siz sözde Bilgöllü bir Bakan olarak bu tür öncelikli sorunlarımıza çare bulma yerine bizlere Gençlik Merkesi ve Spor Salonu müjdesini vererek bizleri değil de kendinizi avutuyorsunuz...
Tedavi için çevre illere gittiğimiz müddetçe sizlere verdiğimiz oylar haram olsun. Amin...
mehmet Ali12 / elazığ
11 Şubat 2013 Pazartesi - 20:59

Halihazırda Elazığ ın hastaneye ihtiyacı yokken (1- üniversite araştırma hastanesi2-eğitim araştırma hastanesi3-harput devlet hastanesi4-askeri hastane özel hastaneleri sayarsak 5-devlet destekli medikal hastanesi 6-damla hastanesi7-çağrı tıp merkezi8-ufuk tıp merkezi)en ihtiyacı olan şehir BİNGÖL iken NOT:Elazığ daki hastaların %60 i Bingöllü iken elaığ a müjde vermek nasıl ifade edilebilir ,izahatı nasıl yapılabilir bilemiyorum.insankendi kadrini ,kıymetini bilmeli. kendi değerini düşürmemeli....
Özgür Vatandaş / Bingöl
11 Şubat 2013 Pazartesi - 09:07

Ş İ İ R

Bakansın sen bakansın,
Oy vereni yakansın

Hasta çaresiz kalır
Elazığ'a yol alır

Gidince sıra kalmaz
Hasta ağrıdan durmaz

Cebinde para kalmaz
Aç kalır yemek bulmaz

Cebinde bara olmaz
Otellerde kalamaz

Mescide gider durur,
Geceler orda uyur,

Onu böyle görenler
Çingenedir zanneder

Halbuki onlar asil,
Bakandan daha asil

Elbet birgün gelecek
Rabbim hesap soracak

Hesabı vermeyenler
Cehennemde yanacak...




bir dost /
10 Şubat 2013 Pazar - 13:36

bundan sonra elazığa uçakla gidecekmişiz, hava alanını da o yuzden yapmışlar, hastaneye daha çabuk varılması için, yakında bi de tünel kazacaklarmış, yer altından köstebek gibi elazığ hastanelerine ulaşmamız için, ha ışınlanma olursa fizanda bile olsa gidilir o başka
Yusuf / Elazığ
09 Şubat 2013 Cumartesi - 12:33

bingölde hali hazırda 3 fabrika var. yem fabrikası, tuğla fabrikası bir yarım kalıp daha sonra yapılmyan solhan yolundaki çimento fabrikası. bunlara günümüzde ne kadar modern fabrika diyebiliriz o da başka bir sorun. ama yapılan yatırımlar ne hikmetse MİLLİ GÖRÜŞ tarafından yapılmasına rağmen bingöllü vatandaşlarımız. her daim güçlü iktidarların yanlarında tercihlerini kullanmışlardır. söylenecek bir şey yok. bingöllüler kendilerini düşünenleri değil ceplerini düşünenleri desteklediği sürece gözle görülecek hiçbir müesseseye sahip olamayacaklardır.
sincar / bingöl
09 Şubat 2013 Cumartesi - 10:55

elazığ kalkınma bakanı sayın cevdet yılmaz siz bingöl yaktınız biz bingölü olarak elazığ yolarında ölmeye mahkumuz sizden büyük allah vardır
sincar ergün / bingöl
09 Şubat 2013 Cumartesi - 10:39

hoppala bakanım
Şahı Merdan /
08 Şubat 2013 Cuma - 17:16

Acaba Elazığ Bingöl arası VİP taksiler Bakan bey ile ilişkisi varmı yokmu? Acaba! Acaba!

'Özgür vatandaş' Teşekkürler, saygılar.
kerem / bingöl
08 Şubat 2013 Cuma - 16:51

NE BÜYÜK BİR MÜJDE SANKİ KENDİ MEMLEKETİNE YAPMIŞ AYIP YA AYIP
abdullah / ___
08 Şubat 2013 Cuma - 15:19

hevalla bingöllüler kendilerine fakirdirler :)
osman topluk / bingöl
08 Şubat 2013 Cuma - 13:20

slm bakanım hastanemız elazıga hayırlı ugurlu olsun yanı burdan hastalarımızı oraya ylluyorsunuz elazıgı kalkındırın sız ben sızı bıngöllu olarak kabul etmıyorum bakanım keske bır bıngöllu bakan olmasaydı elın yabancısı daha ıyı bence.... cok doluyum yazmak ısterdım yazamıyorum...
hasan / bingöl
08 Şubat 2013 Cuma - 12:49

artık bingöl vip münübüsleri kazansın,elazığ kazansın
Özgür Vatandaş / Bingöl
08 Şubat 2013 Cuma - 11:09

ŞİİR;

Bingöl 100 yılda bir bakan gürdü,
O bakan Bingöl yerine Elazığa yaradı,
Bingöllü hastalar Elazığa mahkum kaldı,
Bunun için Cvdet bakan Elazığı tebrik yazdı.

Hastalarımız zorunlu olarak Elazığa gidiyor,
Hasta yakınlar çektikleri sıkıntıdan kan ağlıyor,
Bakanımız bu durumdan memnun oluyor,
Güvndiğmiz dağlara kar yağıyor.

Bizi bu hale getirenelere ah çekerek soruyoruz!
Bizi Elazığa mahkum etmekle nedir bize karşı gareziniz?
Tabi ki sizlere oy vererek büyük hatalar ettik biz,
Mahşerde, sizlerden alacaktır hakkımızı Rabbimiz.
zazabingöl / bingöl
08 Şubat 2013 Cuma - 10:47

bakan kalkınma bakanı sağlık bakanı olsa anlarımda nede olsa onun görev alanı ama bakanın görev alanı değil her gün yüzlerce sevk elazığ erzurum malatya diyarbakır gidilıyorsa bakan bu müjdeyi bingölüler için vermelydi veya susmalıydı şu bingöle bir bakın 10 yıl ne olmuş elde var 0000 ancak küçk hesaplar peşinden koşarlar
mahfuz / malatya
07 Şubat 2013 Perşembe - 13:41

Malatya binyad yönetiminden derneğim ve şahsım adına olayı üzüntüyle okudum.. sayın bakan Elazığ adeta mujde veriyor.. sizler bu milletin vebalini nasıl ödersiniz onu çok merak ediyorum...
bingöllü / bingöl
07 Şubat 2013 Perşembe - 10:57

böyle birşey olamaz ya bakan sanki elazığ vekili elazığ zaten ihya olmuş elazığa hizmet gitmesin demiyorum.hadi tamam bazı şeyler potansiyel diycekler. ama sağlıkta pontasiyel olmaz şu araştırmadan kurtulmadık gitti bölge hastanesini bingöle beklerken elazığa gidiyor oda ve bizim bakanda seviniyo müjdemi isterim diyo bizde akıl olsa müjdeyi sandıkta alırsın. ozaman sen bak bingöle hizmet geliyormu gelmiyormu.
Hey gıdi dünya hey /
07 Şubat 2013 Perşembe - 10:42

Sayın bakan sakın bazılarının oyununa gelip Bingöle rutin hizmetlerini,n dışında şahsına münhasır, Bakanlığının payesi olarak Bingöle bir yatırım yapmayasın. Sakın ha. Bu zaza milleti varya! Uyandımıydı ne yapacağı hiç belli olmaz. Gerçi son zamanlarda gençler okuyor. Zaman zaman densiz ve seviyesiz! çıkışlar oluyor. Ama Partiniz hemen devreye girip susturyor, veye sus payını vermeye çelışyor. Bunu kabul etmeyenlere sırtlarına öyle damga vuruyorki ömür billah iflah olmaz. Anlarsınya. Şimdilik.Gelecek bu damga hepimiz içi şeref olacağına benziyor. Şuanda AKP de mücadele edenler gelecekte bu damgayi almak için büyük uğraş verebilirler.
Şimdilik her şey Türkiye için.
maho / bingöl
07 Şubat 2013 Perşembe - 09:55

bingöllü hemşerilerimiz akıllarını kaçırmış görünüyor.elazığ gibi bir dünya şehri dururken bingöl gibi daha yolu bile olmayan bir şehre böyle kurumlar yapılamaz..
emir / istanbul
07 Şubat 2013 Perşembe - 09:26

SİZ MEMLEKETE DE AMCA ÇOCUK PARK AÇILIŞIYLA PASTANE AÇILIŞLARI YAPIN ALLAH MEMLEKETİMİZİN HAKKINI SİZDEN ALSIN!
NİHAT TARAKÇI /
06 Şubat 2013 Çarşamba - 23:07

Elazığda bölge hastahanesi yapılıyor BİNGÖLE ne oldu yılardır hastalarımız o yolarda verdiği canlar hadi var hesabı yok bunun vebali büyüktür sayın cevdet yılmaz hastahaneyi bingöle versin bölge müdürlükler hepsi elazığdadır hastahaneyide elazığa vermek gibi bir kaydevarmı yazık siyasilerimize kısacası yeteneksiz derim insanlarımızın haklarına sahip çiksınlar
cevdet / bingöl
06 Şubat 2013 Çarşamba - 22:54

inşallah birgün bizimde gözümüz aydın olur. ümit dunyası.
zaza / çolig
06 Şubat 2013 Çarşamba - 21:02

Selam sayın bakanim. Çok teşekkür ediyoruz size. Çünkü Elazığ'da hiç hastane yoktu! hastalar Bingöl e getiriliyordu! Bingol de çok sayıda hastane olduğu için hastalar hep buraya getiriliyor. Hatta bazıları yolda vefat ediyor yol uzak olduğu için. Gerçekten çok büyük bir iş yaptınız. Yıllardır beklenti içinde olan insanların hayallerini suya attığınız için size teşekkür ediyoruz.
ercan / bingol
06 Şubat 2013 Çarşamba - 11:54

elazıgın goz aydın ya bingol neyi aydın sn bakanım binlerce insanımız gidim gelmelere devam hastanelere yuzler insanımız yollarda hayatını kaybediyor demeki yollarda olmeye devam durmak yok sn bingollu hemserilerim

    İlginizi çekebilecek diğer haberler

ANKET
Dershaneler kapatılmalı?
Evet
Hayır

Ankete oy kullanmak için tıklayın