01.08.2014 12:47:32
    Ana Sayfam Yap   |   Favorilerime Ekle   |   Künye   |   Reklam   |   İletişim
ARA
Ana Sayfa  |   Güncel  |   Siyaset  |   Ekonomi  |   Spor  |   Kültür-Sanat  |   Sağlık  |   Eğitim  |   Magazin  |   Medya  |   Dünya  |   Fotoğraf  |   İhale İlanları
SON DAKİKA :
01.08.2014 09:21:54   Korucular 'tepki' kararından vezgeçti  |   01.08.2014 09:18:01   CHP Milletvekili Sarı, Bingöl'de  |   01.08.2014 09:12:52   BÜRKEK: DESTİCİ'NİN KARARINI TANIMIYORUZ  |   01.08.2014 09:04:27   Sağlık Personeline saldırı kınandı  |   01.08.2014 09:00:50   Tanker faciasında ölenlerin sayısı 26'ya yükseldi  |   01.08.2014 08:57:11   Kardeşler kaza kurbanı oldu!  |   01.08.2014 08:49:18   Üniversiteye 3 bin 700 yeni öğrenci  |   01.08.2014 08:43:16   Toprağa verildiği gün düğünü vardı  |   31.07.2014 11:56:49   13 KALEM TIBBİ CİHAZ  |   31.07.2014 11:51:23   Performans ödevi kaldırıldı  |  
İLÇELERDEN :   |   Merkez  |   Adaklı  |   Genç  |   Karlıova  |   Kiğı  |   Solhan  |   Yayladere  |   Yedisu
 
Yeniden göreve talibim

Yeniden göreve talibim

Saadet Partisi'ne katılan Başkan Atalay, “Vermiş olduğum sözü büyük oranda yaptım. Yeniden göreve talibim” dedi.

Ak Parti’den aday gösterilmeyen Bingöl Belediye Başkanı Serdar Atalay, partisinden istifa ederek, Saadet Partisi’ne katıldı.
Genç Caddesi üzerinde bulunan Saadet Partisi önünde toplanan yaklaşık 5 bin kişilik kalabalığa hitaben konuşan Belediye Başkanı Serdar Atalay, Bingöl halkının devam eden hizmetlerin kesintiye uğratılmasına izin vermemesi gerektiğini söyledi.
Saadet Partisi’nin köklü ve adil parti olduğu için tercih ettiğini anlatan Atalay, şunları söyledi:
“2009 yılında sizlerin güzel oylarıyla belediye başkanı seçildim ve beş sene boyunca aday olduğum zaman sizlere bazı taahhütlerde bulunmuştum. Hepinizde onlardan var, 30 bin adet dağıtmıştım. Allah için onlardan bulun, fotokopiyle çoğaltın, önünüze koyun ve bakın. Bir müminin en büyük vasıflarından biri nedir? Verdiği sözde durmasıdır. Baktığınız da yüzde 90 oranında bir gerçekleşme olduğunu göreceksiniz. Biz ne söz verdiysek Allah’ın izniyle onu yaptık. Sizlerin oyları ve destekleriyle bunları yaptık. Bu taahhütlerde ben sizlere tekrar gelip dedim ki, ‘Aziz hemşerilerim ben sizlere vermiş olduğum sözü büyük oranda yaptım. Yeniden göreve talibim” dedi.


“Bingöl halkını bir oy yığını olarak gördüler”
İsim vermeden Kalkınma Bakanı Cevdet Yılmaz’a yüklenen Atalay, “Tabi kendileri paraşütle gelen bazıları yeniden bazılarını da paraşütlerle getirmeye çalıştılar. Bingöl halkını bir oy yığını olarak gördüler. Bingöl halkı hiçbir zaman oy yığını değildir. Bingöl halkı Kenan Evren’in cuntasına dimdik durarak Türkiye’de en fazla hayır oyu verdi. Yine Bingöl halkı, bütün siyasi seçimlerde dayatmalara karşı tavrını netçe, mertçe ortaya koydu ve Türkiye’de ses getirdi. Bütün referandumlarda tavrını haktan ve adaletten yana kullandı. Ben aday olmadığımı öğrendiğim andan itibaren bana bu süreçte dualarıyla, gözyaşlarıyla destek olan Bingöl halkı bana ne derse ben de onu aynen yapacağım. Zulme rıza göstermek, zulümdür dediler. Bu Bingöl’e yapılmış bir haksızlıktır dediler. Haksızlığın karşında susan dilsiz şeytandır dediler. Susma yürü dediler. Bende halkımızın isteği ve talebi üzerine yeniden aday olmaya karar verdim ve bugün Saadet Partisine gelerek katılımda bulundum” ifadelerini kullandı.

“Hiçbir Bingöllünün hakkını kimseye yedirmedim”
Göreve geldiğim günden bugüne kadar halkın emanetine sahip çıktığını ifade eden Atalay, sözlerini şu şekilde sürdürdü:
“Hiçbir Bingöllünün hakkını kimseye yedirmedim. Yolsuzluk yapmadım, haksızlıklara karşı durdum. Söz verdiğim tüm taahhütleri yerine getirdim. Sizlere burada yaptığım hizmetleri tek tek anlatmaya gerek duymuyorum. Çünkü hepiniz yapılan hizmetleri çok iyi biliyorsunuz. Siyasette halkın bir oy yığını görülmemesi adına, demokratik kanalların açık olması adına, ‘kendimi feda etmeye hazırım’ dedim. Burada tüm Bingöl halkından bir isteğim var. Küçüğünden büyüğüne, her görüşten insana bir tek şey söylüyorum; devam eden hizmet sürecinin kesintiye uğratılmasına izin verilmesin dedi.

Bitmez: Atalay’ın katılımı yeni dönemin işaretidir
Saadet Partisi Genel Başkan Yardımcısı Hasan Bitmez, Atalay’ın katılımının yeni bir dönemin ilk işaret fişeği olacağını söyledi.
Bingöl’deki heyecan ve coşkunun, bütün Türkiye'yi kuşatacağını belirten Bitmez, “Milletimizin yeniden efsane Milli Görüş belediyeciliğine kavuşmasının ilk adımı olacak. Çünkü Bingöl’ümüz, her zaman bir adım önde giden, geleceğin ilk işaretlerini veren bir şehir olmuştur. Biz Bingöl’ümüzü, insanının basireti, cesareti ve kararlılığı ile tanıyoruz. Yakın tarihimiz bunun örnekleriyle doludur. Bunların başında da 12 Eylül Darbe Anayasası gelmektedir. Hepimizin malumu olduğu üzere, 12 Eylül darbesinden sonra, darbe anayasasına hayır diyen tek il Bingöl olmuştur. Bu anayasaya Türkiye genelinde yüzde 90 evet oyu çıkarken, bir tek Bingöl’ümüz aynı Anayasaya Yüzde 90 hayır oyu vermiştir” dedi.

“Bingöl Milli Görüş tarihi açısından da önemli bir yere sahip”
Bingöl’ün Milli Görüş tarihi açısından da önemli ve özel bir yere sahip olduğunu ifade eden Bitmez, “Kardeş kavgasının körüklendiği bir dönemde okullarda çocuklarımıza söylettirilen öğrenci andındaki ırkçı ve ayrıştırıcı vurgular yerine İslam Kardeşliğini ifade ettiğinden dolayı Rahmetli Erbakan Hocamız DGM’de yargılandı, hapis cezası aldı, siyasi mücadelesi yasaklandı. Ama tarihe ‘Bingöl konuşması’ olarak geçen bu manifesto, Türkiye için yine bir işaret fişeği, bir milat oldu. Üzerinden 20 Yıl geçtikten sonra, Bingöllüler haklıymış, Erbakan haklıymış denildi ve kısmen de olsa bir hatadan vazgeçildi. Bugün Türkiye’nin, Bingöl’ün cesaretine, Milli Görüş’ün ferasetine ihtiyacı vardır. İstiyoruz ki Türkiye 40 yıl daha kaybetmesin” ifadelerini kullandı.


07 Aralık 2013 Cumartesi 12:42,

Okunma Sayısı: 2663

+ Yorum yazmak için tıklayın



Bu habere yapılan yorumlar

ömer / BİNGÖL
15 Aralık 2013 Pazar - 14:39

ARKADAŞLAR SERDAL BEYİN KİŞİLİĞİNİ HEPİMİZ AZ COK BİLİYORUZ SERDAL BEYİ KÖYÜLÜYEN İNSANLARIN YÜZDE 90 NI NİYE KÜTÜLEDİĞİNİ BİLE BİLMİYOR VE KULAKTAN KULAGA DÖNEN LAFLARLA İFTİRALARLA KÖTÜLÜYORAR BUNU HEPİMİZ BİLİYORUZ VE SERDAL BEY İNŞALLAH BELEDİYE ŞEÇİMLERİNDE 1 NUMARADIR VE BU SEÇİM AKPARTİYE VE CEVDET BEYE BİR CEVAP OLACAKTIR HERKESİN ELİNİ VİCDANINA KOYMASI LAZIM...
SİNAN / bingöl
14 Aralık 2013 Cumartesi - 11:12

hacıbaba iyi hoş ve de doğru söylemiş. lakin eksik söylemiş. bir başbakanımıza bakalım gece yatarken avrupa amerika diyor. sabah kalkerken avruba amerika diyor. ne farkı var cemaat hocasından. ikisi de ayeti kerimenin tersini yapmıyorlar mı. yapıyorlar. zira kişinin ayinesi iştir. lafa bakılmaz. bakıyorum da siz sadece AKP nin lifına bakıyorsunuz. yahu biraz da yaptığı işlere bakın. AB ne diyorsa onları yapıyorlar.BİZ AB YE GİRECEĞİZ AB YE GİRECEĞİZ deyip duruyorlar.peki şimdi bir karşılaştır bakayım. bak ALLAH bize diyor ki AVRUPA BİRLİĞİNE GİRMEYİN biz ne yapıyoruz. girenleri yere göke sığdıramıyoruz. yapmayın allah aşkına. aslımıza dönmenin zamanı geldi.bu miiletin yeri MİLLİ GÖRÜŞ tür. selametle kalınız.
CEMİL /
14 Aralık 2013 Cumartesi - 11:01

SERDAR BAŞKANA TAM DESTEK VAR. TABİ AKP LİLER BUNU SADECE SİNDİREMİYOR. BİRKAÇ AY ÖNCE SERDAR BAŞKAN ÇOK BÜYÜK HİZMETLER YAPTI DİYORDULAR. MADEN HİZMET ETTİ. O ZAMAN SAFINIZI BELİRLEYECEKSİN. SERDAR BAŞKANIM KAZANACAK İNŞALLAH
UĞUR /
13 Aralık 2013 Cuma - 18:23

hyırlı olsun başkanım.
zaza / bingöl
13 Aralık 2013 Cuma - 15:35

SAYIN SERDAR BEY BİNGÖLE GERÇEKTEN İYİLİK YAPTIN İLKKEZ BİNGÖL HALKI ALT YAPI GÜRDÜ HELE O GÜYNÜK SUYU PİSLİKTEN GECİNMİYORDU SİMDİ ARITMA YAPTIN GÜYNÜK CAYI TEMİZ OLDU HA ŞİMDİ BİNGÖL HALKINA KÜTÜLÜK YAPIYORSUN ÇÜNKÜ SADETEN KAZANAMASIN YAZIKTIR BİNGÜL HALKINA
sinan / bingöl
13 Aralık 2013 Cuma - 00:13

serdar başkanım yuvana hoş geldin.
veysel / Bingöl
12 Aralık 2013 Perşembe - 21:02

Bence belediye seçimlerinde serdar beyin saadetten adaylığı akp yi ciddi bir oy kaybetmesine vesile olacak akp nin adayı serdar bey
olmalıydı. Akp nin
belediye baskan
adayını bakan beyin
tercihine bırakması
zaten malum belli
bakan beyle serdar
bey iyi anlasamadiklari
için tercihini serdar beyden kullanmadı sedar beydede sedar beydede ihracat var ama ikili iliskileri zayif kisaca bu durum dan karli cikacak parti iyi bir aday gosterirse hadep kazanir bence bende bir akp li olarak bu duruma üzülüyorum Allah hayırlı olan neyse onu yapsın diyorum.
Hacıbaba / Bingöl
10 Aralık 2013 Salı - 13:29

SERDAR BEY BU OLMADI!
Çünük gerçek Mü-min Ekmeğini yediği yere ihanet etmez. Kaldıki sözde sen bir cemaat mensubusun! Eğer gerçek bir cemaat mensubu olsaydın kesinlikle Partisinde seni Belediye Başkanı yaptıran AKP'ye ihanet etmezdin. Gerçi bağlı bulunduğun sözde dini cemaatın başındaki zatı muhterem de ABD'de takkiye yaparak 9 yaşındaki bir sokak çocuğun bile kendisine söylettirmeyi yakıştırmadığı TC. Başbakanına ağza alınmayacak; 'Firavun, Vs...' birçok kelimeyi ağzına layık görebine o malum zat, öte yanda Müslümanlardan toplattırdığı Zekatın büyük kısmını Kiliseye bağışlayabiliyor ve Papanın ziyaretine de beraberinde götürdüğü sağ kolu mesabesindeki şahısa da büyük bir şevk ile Papanın elini öptürebiliyor ve Hırıstiyan aleminin başlattığı Dinlerarası Diyalığ için o malum zat kendiside Papaya Sarmaş dolaş olup ve 'Papa Cenapların emrinde olmakla büyük mutluluk duyuyorum...' deyecek kadar hırıstiyanlara dost olabiliyor. Ama Müslüman TC. Başbakanına da 'Firavuni güç...' diyebiliyor.
Tek Kelimeyle Yazıklar olsun hepinize!
Hadis-i Şerif: 'Kişi dostuyla beraber haşrolunur'
Bir Ayet-i Kerimede ise, Mealen: 'Yahudi ve Nasara dan (Hırıstiyan dan) Dost edinmeyiniz' Diyerek onlarya dost olmayı kesin olarak yasaklayanak haram kılan Cenabı ALLAH'ın emirlerine bile muhalefet ederek Papanın emrinde olduğunu büyük iftiharla dile getiren sözde dini lideriniz var iken kendi bağlısı olarak S.Serdar Atalay bey, ekmeğini yediği Partiye ihanet etmesi hafifte kalır.
Ha birde şunu hatırlatmaktan fayda var! Bay K. Kılıçdaroğlu ABD'ye giderek zatı muhteremden, kendisine bağlı cemaatın oylarını isteyince büyük bir memnuniyetle karşılanmış. Zaten Takkiyecilerede bu yakışır her kim ve dini ne olursa olsun kendilerine bir menfaat sözü verirlerse, o muhterem zat isa cemaatına talimat vererek o partiye oylarını verin ve de o partinin iktidar olması için çalışın emrini veriyor. Ispatı ise Kendine dost ettiklerinde biriside Bülent Ecevi'te oylarını vererek Müslümanların başına bela ettiren ve Rahşan Affı adı altında tüm katilleri hapishanelerden tahliye ettirmeye sebep yine Ecevit'i iktidara taşıyan o Hocaefendi değilmiydi????
ahmet / bingöl
10 Aralık 2013 Salı - 11:14

belediyecilik serdar atalayın işi eğer vijdanımız varsa serdara destek çıkarız mahlemin bütün sorunlarını giderdi 3 tane park yol kaldırım asvalt yeni su şebekesi yeni kanallazyon yaptı sadece benim mahhalemi söylüyorum sedar oyumu hak etmiş
Tam Destek /
10 Aralık 2013 Salı - 00:35

Cevdet yılmaza bir ders vermek gerekiyor kendini bir şey zanetmeye başladı Bingöl tarihinde ilk defa hizmet gördü fakat cevdet efendi bunu hazmedemedi paraşütle aday getirdi bunu hesabını serdar atalaya oy vererek göstereceğiz
Aydın /
09 Aralık 2013 Pazartesi - 16:17

Milletin yüzde 50-60 arası AK Parti diyor. Seçimlerden sonra keşke aday olmasaydım dememen için şimdiden adaylıktan çekilsen iyi olur.
Yine de karar senindir. Kararına
saygı duyuyorum.
refik / ist.
09 Aralık 2013 Pazartesi - 14:21

Yalan soyluyorlar inan mayin sadet eskidende vardi. Mesele kotuk ve rant tir, selamlar.
ahmet s / bingöl
09 Aralık 2013 Pazartesi - 08:09

Neden ak parti nin ve sayın bakanın haberleri sitenizde verilmiyor. Bakan bey hafta sonu bazı şeylere açıklık getirmişti.
AYDIN /
08 Aralık 2013 Pazar - 23:24

BİNGÖL.DE.BELEDİYECİLİK.SERDAR.ATALAYIN.İŞİ
sesiz çığlık /
08 Aralık 2013 Pazar - 22:59

sn başkanım tam destek benden, paraşütle gelenlerin bize faydası olmaz.
tarık erdoğan / bingöl
08 Aralık 2013 Pazar - 13:57

afferin. başarılar. umarım iyi bir oy alıp akp nin oylarını azaltırsın. bizde bdp olarak o makama erişiriz.
kurd_zaza / bingol
08 Aralık 2013 Pazar - 13:25

akp de aday oldugun icin yanlis tercih yapmistin sayin basbakn simdi yuvana dondun ,yarim kalan projeler icin oyum senindir,akp ye oy verecegimize sp ye veririz,rahmetli erbakan demisti akp ye verilen her oy cehneme kesilen biletir
ramazan / bingöl
08 Aralık 2013 Pazar - 10:35

başkan yanlış ata bindin aday olduğun parti yılarca bingölü yönetiler bir çeşme yaptılarsa göster dişimi kırayım başarılar
bingöl / bingöl
07 Aralık 2013 Cumartesi - 23:32

tapu sorunu ne oldu baskan sözvermistiniz
çewlikli / bingöl
07 Aralık 2013 Cumartesi - 18:32

serdar atalay bingölün belediye başlanı olacak inşallah
özgürlük /
07 Aralık 2013 Cumartesi - 13:22

hadi böl şu akp nin oylarını, ama dikkat et sen de kazanma yanlışlıkla seçimi, oyları bölerek bingöl' bir faydan dokunsun lütfen
memo /
07 Aralık 2013 Cumartesi - 13:12

sayın başkanın arkaısndayız paraşütle gelenler mutlaka bir yerde yere çakılacaklar.bingöl de seçim saadet,akp arasında geçecek ve saadet kazanacak bdp ise avucunu yalamaya devam edecek.
serhad kaya / bingöl
07 Aralık 2013 Cumartesi - 13:06

umarım sende kendini bedri tuğ gibi akp ye satmazsın . çünkü bedri tuğ son gün getirip akp ye sattı hlkı

    İlginizi çekebilecek diğer haberler

ANKET
Dershaneler kapatılmalı?
Evet
Hayır

Ankete oy kullanmak için tıklayın